Publicaties

VAN VAKBLAD NAAR VAKBOEK
John M. Vijlbrief heeft zo’n tien jaar vrijwel wekelijks gepubliceerd in de voorloper van marketingvakblad Adformatie. Dat was Ariadne/Revue der Reclame. Naast het produceren van informatieve bedrijfsprogramma’s en het geven van seminars en werkshops, vond hij tijd voor het schrijven van verschillende vakboeken, zoals:

  • Het Handboek voor Audiovisuele Communicatie;
  • Kostenbewust produceren op video;
  • Kritisch AV-praktijkrapport;
  • Overvloeiprojectie: over diapresentaties (Focus Elsevier);
  • Audiovisuele Bedrijfspresentaties (Pearson Education);
  • De Internet Televisierevolutie (Sdu/Academic Services);
  • Succesvolle Beeldschermpresentaties (Sdu/Academic Services).

BoekenSdu

SEMINARS EN WORKSHOPS
De seminars en workshops organiseerde John voor marketingcommunicatie functionarissen om hen te informeren over de aanpak en het produceren van interactieve, audiovisuele programma’s voor bedrijven en organisaties.

Advertenties